Kuo Skiriasi Quattro nuo Syncro?

Automobilių pramonėje daug dėmesio skiriama transmisijos sistemoms, kurios yra gyvybiškai svarbios užtikrinant automobilio judėjimą ir stabilumą įvairiose vairavimo situacijose. Dvi populiarios visų ratų varomos (AWD) sistemos yra „quattro“ ir „syncro“. Nors abi šios sistemos yra skirtos pagerinti sukibimą ir vairavimo stabilumą, jos turi keletą technologinių ir konstrukcinių skirtumų. Šiame straipsnyje mes aptarsime, kas yra „quattro“ ir „syncro“ sistemos ir kuo jos skiriasi.

Kas yra Quattro?

„Quattro“ yra Audi prekės ženklo visų ratų varomos sistemos pavadinimas. Ši sistema buvo pristatyta 1980 metais ir tapo viena iš pirmųjų sėkmingai komerciškai panaudotų AWD sistemų lengvuosiuose automobiliuose. „Quattro“ sistema pasižymi centrinio diferencialo naudojimu, kuris leidžia efektyviai paskirstyti sukimo momentą tarp priekinių ir galinių ratų, priklausomai nuo vairavimo sąlygų. Ši sistema yra žinoma dėl savo efektyvumo, ypač sunkiomis vairavimo sąlygomis, pavyzdžiui, ant slidžių kelių arba vairuojant sportiškai.

Kas yra Syncro?

„Syncro“ yra Volkswagen koncerno sukurtos visų ratų varomos sistemos pavadinimas, naudotas tam tikruose modeliuose nuo 1980-ųjų. Ši sistema, panašiai kaip ir „quattro“, skirta gerinti automobilio sukibimą ir stabilumą įvairiose vairavimo situacijose. „Syncro“ sistema dažniausiai naudojo viskozinį kuplą arba Haldex sankabą (vėlesniuose modeliuose) sukimo momento paskirstymui tarp ratų. Šios technologijos leidžia automobiliui efektyviai prisitaikyti prie skirtingų kelio paviršių ir vairavimo sąlygų.

Esminiai skirtumai

  1. Technologijos ir Konstrukcija: „Quattro“ sistemą išsiskiria centrinio diferencialo naudojimu, tuo tarpu „syncro“ dažnai remiasi viskozine kupla ar Haldex sankaba.
  2. Markės ir Modeliai: „Quattro“ yra specifinė Audi visų ratų varomos sistemos technologija, o „syncro“ buvo naudojama kai kuriuose Volkswagen modeliuose.
  3. Sukimo Momento Paskirstymas: „Quattro“ sistema siūlo labai efektyvų ir dinamišką sukimo momento paskirstymą, tuo tarpu „syncro“ sistemos veikimas priklauso nuo naudojamos sankabos tipo.
  4. Vairavimo Sąlygos ir Našumas: Nors abi sistemos yra sukurtos pagerinti vairavimo stabilumą, „quattro“ yra labiau orientuota į sportiškumą ir aukštą našumą.

Apibendrinant

Nors ir „quattro“, ir „syncro“ yra visų ratų varomos sistemos, skirtos pagerinti automobilių sukibimą ir stabilumą, jos skiriasi savo konstrukcija, naudojamomis technologijomis ir taikymo sritimis. „Quattro“ yra žinoma dėl savo aukšto našumo ir efektyvaus sukimo momento paskirstymo, o „syncro“ siūlo patikimą sukibimo gerinimą įvairiose vairavimo situacijose. Abi šios sistemos rodo automobilių pramonės inovacijas ir technologinę pažangą visų ratų varomų sistemų srityje.

Šaltiniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *